Veel gestelde vragen
Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig gesteld worden. Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het
contactformulier of een van onze andere klantenservice kanalen, we staan graag voor u klaar met persoonlijke service.
Bestellen
Hoe kan ik bestellen bij Control Fashion?
Bestellen bij Control Fashion is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van je keuze, kies kleur, maat en aantal en klik op de knop "Nu bestellen". Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand geplaatst, dan ga je naar de winkelmand rechts boven aan.
Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode is het mogelijk deze hier te activeren. Linksonder staat "Heb je een kortingscode? Klik hier om uw kortingscode in te vullen". Als je hier op klikt dan kun je de code in geven en wordt de korting direct in mindering gebracht.
Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop ''Doorgaan met bestellen''.
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Heb je al een account bij Control Fashion? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren. Heb je nog geen account, dan kun je hier een account aanmaken.
Bij de volgende stap kun je het afleveradres en de betaalmethode kiezen. Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je via e-mail een orderbevestiging.
Wat als ik na mijn bestelling geen bevestigingsmail ontvang?
Als je niet binnen enkele minuten na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan:
Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox. Tip: Om er zeker van te zijn dat je onze berichten ontvangt, voeg [email protected] toe aan je contactpersonen. Heb je een Ziggo, Home, Multikabel of Casema e-mail adres, dan is bovenstaande tip zeker van belang. Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mailadres.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via de Klantenservice.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen bij Control Fashion zijn inclusief BTW.
Factuur
Waar vind ik mijn factuur?
De factuur kun je altijd terugvinden in "Mijn account" onder "Bekijk laatste bestellingen". Daarna kies je voor "download factuur". Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.
Kan ik de factuur aanpassen?
Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
In onze shop zijn alle prijzen inclusief BTW.
- De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.
Twee kleine rekensommen voor de BTW:
- het bedrag exclusief BTW rekent u uit door de verkoopprijs te delen door 1,21.
- de berekening van het BTW bedrag is als volgt. Onze verkoopprijs inclusief 21% BTW moet worden vermenigvuldigd met 17,35%. Een voorbeeld berekening hiervan is: een product kost €121, hier zit €21 BTW in verwerkt. Dit wil zeggen dat de verkoopprijs inclusief BTW * ((100/121)=82,65%)-100% is en uitkomt op een werkelijke prijs van €121*(100/121)= €100.
Voordelen
Wat is het voordeel van shoppen bij Control Fashion?
Control Fashion biedt een ongelofelijke selectie van shapewear en winkelen is er gemakkelijk.
Vanuit je eigen huis of waar je ook maar internet hebt kun je in een paar stappen bestellen.
Niet tevreden? Alle aankopen mogen geruild of terug gestuurd worden.
Wat is de aanbieding van dit moment?
Maat
Hoe vind ik de juiste maat?
Verschillende merken kunnen een afwijkende maatvoering hebben. Om goed je maat te kunnen bepalen
kun je onze tabellen raadplegen.
Bij twijfel kies de grootste maat.
Wat als een maat niet meer aanwezig is?
Je kunt ons een
e-mail sturen en wij zullen je informeren wanneer deze maat weer beschikbaar is.
Garantie
Welke garantie is van toepassing?
Bij Control Fashion is de wettelijke garantie van toepassing.
Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product. Je moet een artikel in ieder geval een
bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of
vervanging. Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.
Ruilen en Retourneren
Ruilen en Retourneren
Retourneren
Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling is dit natuurlijk erg vervelend en we lossen dit dan ook samen op! Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd. Alle aankopen mogen vervolgens binnen 14 dagen geretourneerd of geruild worden. De goederen kun je met de bijgesloten Retourbon terug sturen. Op de Retourbon kun je zelf aangeven of je wilt ruilen of je geld terug gestort wilt hebben. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat gefrankeerd retour gestuurd te worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Bij je bestelling wordt een Retourbon bijgesloten en
hier kun je ook een Retourbon downloaden.
Persoonlijk advies
Wanneer je niet tevreden bent over het artikel en het graag wilt ruilen voor een ander artikel of een ander merk helpen wij u graag met persoonlijk advies. Ons team staat altijd voor u klaar en onze contact gegevens kunt u vinden op de
klantenservice pagina contactgegevens.