Klacht melden
Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan willen wij dit graag zo snel mogelijk weten. Je kunt ons hiervoor een e-mail sturen via het
contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum, en je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie over de afhandeling van je klacht. Je kunt je klachtenbrief ook sturen naar:
Controlfashion.nl
Klantenservice
Driehoeven 16
5076 BB Haaren (N-Br.)
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/