Klacht melden

Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan willen wij dit graag zo snel mogelijk weten. Je kunt ons hiervoor een e-mail sturen via het contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum, en je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie over de afhandeling van je klacht. Je kunt je klachtenbrief ook sturen naar:

Controlfashion.nl

Klantenservice
Driehoeven 16
5076 BB Haaren (N-Br.)

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Geniet van je donderdag! | 2011 - 2019


Wij gebruiken cookies
We zijn u graag van dienst en doen dit altijd met uiterst veel zorg en respect voor u en uw privacy. Deze website gebruikt cookies maar wij werken niet samen met derde partijen die uw gegevens misbruiken. Mocht u vragen hebben lees onze privacy voorwaarden, bel of mail ons.
Sluiten